Svar på några läsarfrågor.

anna om Knak:
Hej la märkte till att på bilderna till headern ser det ut som om käkremmen sitter väldigt spänd på båda hästarna, nästan att den trycker. Har du det av någon anledning/funktion mvh anna


Jag har själv inte tänkt på det, men käkremmen är anpassad så att man får "in en knytnäve" så att säga. Kanske beror på att bilderna är utklippta? Jag har ingen aning :O


Anonym om Update:

vem har du som hovis?


Martin Svärd heter han.


Postat av: Louise

Kan du visa någon bild på hennes nya dojjor? :)

 

Jag försökte ta kort på dem, men man ser inte specialgrejen med dem :O Jättesvårt att fånga på bild. Jag kan försöka igen. (:

 







Kommentarer
Postat av: Alvina

Men när hästen går i form blir väl käkremmen så? Jag menar när hästan har huvudet rakt så är nog rämmen inte så spänd, bara vad jag tror :)



( Så blir de på mina hästar(: )

2010-12-17 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0