Update

Gårdagen: Jag var i stallet från 08.00 till 16.00. Underbart! Fick äntligen trava på Wanda, och hon var såååå fin. Galet mjuk och följsam. Hon känns faktiskt bättre än innan vilan :O Skritt lönar sig verkligen, och nu fick hon ju en välförtjänad vintervila i ungefär tre veckor. Men om ungefär en vecka kan jag börja rida på riktigt igen. Bästa julkkappen <3 Sedan fick hon nya specialskor som ska hjälpa henne att rulla över bättre, så nu är hon skitfin i hovarna. Har aldrig sett henne bättre skodd! Dessutom är det alltid lika kul när min hovslagare kommer på besök, han är skojig :D

Idag: Händer det inte mycket. Jag fick sovmorgon, och vid tre har jag tid hos naprapaten för en genomgång. Verkligen välbehövligt efter all värk jag har haft! Ska snart gå upp ur sängen och se på något kul TV-program medan jag äter lunch. Blir en färdigpizza idag, för er som undrar ;) Och beroende på hur ryggen är så får vi se om jag får/kan rida. Vill gärna fortsätta trava henne idag så att det inte blir så himla hoppigt i igångsättningen av henne... Och imorgon kommer equiterapeuten och checkar Wanda, så vi ska vara fit for fight!

Vi hörs senare idag, då lovar jag att det kommer upp roligare inlägg (:

Kommentarer
Postat av: Louise

Kan du visa någon bild på hennes nya dojjor? :)

2010-12-16 @ 11:33:08
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har du som hovis?

2010-12-16 @ 13:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0