Matilda svarar 5




"Linnea" om du hade varit normal nog att ta något face2face hade jag mer än gärna haft den konfrontationen med dig! Och om jag hade glidit på sedlar hade jag köpt bättre hästar och antagligen haft en egen gård. Och nej, jag kanske inte har talang, men då får man jobba hårt istället. Sedan råkar jag veta att jag är en talangfull tjej inom ridningen. Och mina läsare och kompisar som du kallar loosers går inte på några grejer. Jag är den jag är, och har aldrig utgett mig för att vara någon annan. Moget att du inte kan stå för dig själv och måste dra in alla andra som ogillar mig. Plugga på lite spegling till vår konfrontation så kanske vi kan få ut något vettigt av den? Det enda jag inte kan ta är lögner och trakasserier. I eftermiddag kommer en polisanmälan göras på dig, för trakasserier och nätmobbning. Vill du mig något vet du var jag finns, på Åkerby. Du kan även nå mig på [email protected] om du tycker att det är jobbigt att se mig i ögononen och anklaga mig för alla dessa saker.

Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO MATILDA!! :)

2011-01-28 @ 12:41:18
Postat av: Cappelli

Linnea!

Du skulle bara våga kalla mig nolla eller looser en gång till, lovar att jag tar reda på vem du är och du kommer ångra att du ens hittat till denna blogg.

2011-01-28 @ 14:42:25
Postat av: Therese - Övrarps Stuteri & Dressyrcenter

Matilda här i Sverige så är det tyvärr så att ju duktigare du är desto mer skit snackar/skriver folk om en. Folk gör det bara för att de känner sig hotade och vet att den dom snackar skit om är duktigare än dom själva och därför måste de göra allt för att trycka ner självförtroendet på den personen. Skrämmande men sant, har själv varit med om det mer än en gång men det enda du kan göra är att stå över det för alla vet att det dom säger är inget annat än rent skitsnack.. Överbevisa dom istället! ;)

2011-01-28 @ 14:58:28
URL: http://ovrarp.blogg.se/
Postat av: Tilde

Linnea=tönt

2011-01-28 @ 15:42:57
Postat av: Louise

man kan ha hur jävla mycket pengar som helst, men man kommer ingenstans om man inte har talang OCH jobbar häcken av sig! Så det så!

GO GO MATILDA!! :D

2011-01-28 @ 18:06:59
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: p,

Jag säger som du, Matilda! Man måste inte ha talang för att göra nånting. Man kan komma hela vägen på hårt slit oxå. Om man bara skulle kunna rida på talang och inte hårt slit så skulle vi ha typ enbart Marina Mattsson, Sara Henrietta, Jan Brink, Douglas Lindelöw, Rolf-Göran Bengtsson och några få till som rider överhuvudtaget i sverige och även dom har nog fått slita en hel del i sitt liv oxå.

ALLT GÅR MED HÅRT SLIT, LITE GÅR MED TALANG!

Sug på den alla ni som påstår att Matilda inte har talang. Jag har bara en fråga till er, Har ni talang? om ni har det borde ni väll ändå ha vågat berätta vilka ni är.

2011-01-28 @ 19:03:50
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Jennie Andreasson

Alltså lägg inte ner bloggen, det är den enda BRA bloggen jag lägger ner tid på att läsa och jag sparar alltid den till sist. Blir så förbannad på alla små idioter som leker tangentryttare när vi är hur många som helst som verkligen uppskattar din blogg. Jag har aldrig sett dig rida eller dina hästar men du verkar ju ha betydligt mer vett i skallen än de som skriver en massa skit.

2011-01-28 @ 21:27:02
Postat av: Tess

Matilda rider bäst!

seeeen så är ju den där Linnea lite bäng i bollen..

2011-01-28 @ 23:09:26
Postat av: Max

Go for it girl, skit i den där "Linnea" å gör det du är bäst på! Rid dina hästar på ditt sätt, det har ju funkat hitills, el hur! Hoppas det går bra för dig i fortsättningen oxå =)!

Å SNÄLLA sluta inte med bloggen, gillar den skarpt å läser varje dag! Stå på dig tjejen!

2011-01-29 @ 16:52:48
Postat av: Sofie

så jävla moget! -.- gå och va avis nån annanstans va, "Linnea" :)

2011-01-29 @ 21:18:59
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Matilda.

Till dig vill jag bara säga att jag hoppas att du är stark nog att stå över påhoppen. Du gör dig inte förtjänt av dem.

Till "Linnea" och andra som skriver elakheter borde tänka på att det är lika med mobbing. Ord kan förstöra en ung människas självkänsla så mycket att det kan bli riktigt tokigt. Undrar om ni vill ha det på erat samvete????

2011-01-31 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0