Matilda svarar 4

 

Hur kan du ens veta någonting om hans muskelstatus?

 

Det är inte det minsta jobbigt. För det är inte BARA en dröm. Och ja, jag är sned så jag får mer tryck i höger tygeln. Ingen är perfekt, men jag jobbar i alla fall för att bli liksidig.  Och vadå "mans-armar", jag är väldigt mycket mer kvinna än man. Och du är ju sjuk i huvudet som inte ser det. Lustigt att du var tvungen att slänga iväg den här kommentaren då jag bad folk att inte skicka iväg sina negativa tankar om kritiken inte var konstruktiv. Nu har du bara hackat ned på mitt utseende, förolämpat mig och varit allmänt snorkig. Inte OK. Och jag slår vad om att du är ännu en avundsjuk liten idiot. Hejdå.

 

Matilda


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Bara ignorera det, folk som är sådär jävla dumma i huvudet är inte ens värda att lägga tid på!

2011-01-27 @ 13:00:55
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Sabina H

så jäkla elakt att skriva sådanna saker vilken nolla som måste lida av sådan avundsjuka!! ... skit i dom även om det är svårt man blir så förbannad. men DU vet att DU kommer klara vad som helst med rätt inställning och hårt arbete!!!! undra vad dom säger när du rider OS om några år?! =)

2011-01-27 @ 14:15:17
Postat av: Angelina svedbo

Sjukt elakt, du är jätte ducktig och kommer säkerligen ta dig till OS någon vacker dag :D

Ta inte åt dig, det är bara personer med dåligt självförtroende som vill att alla andra ska må lika dåligt som dom som skriver sånt här. Nolifers helt enkelt ;)<3

Bara skit i dom Matilda , du är bäst :D

2011-01-27 @ 14:23:23
Postat av: Josäfin :>

Skit i de där nollorna och vinka åt dem när du rider in på OS banan istället ;)

2011-01-27 @ 15:20:36
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: hanna

ta inte åt dig, kör på precis som du gör, tycker alla ska sköta sitt eget om det inte så att man har något vettigt att säga. försår helt årligt inte vad man får ut av att hacka på andra, känns mest som att personen som gör det är osäker själv. onödigt helt enkelt!

2011-01-27 @ 16:14:57
Postat av: Fanny

Hej! har följt din blogg ett tag nu och jag tycker att du verkar vara en väldigt vettig människa med god hästhållning till skillnad från många andra som " tror sig veta" Ta inte åt dig av de negativa kommentarer du får, de är med all säkerhet skrivna av negativa och olyckliga människor som mår bättre av att klanka ner på folk som är duktigare än vad de själva är. Du har två superfina hästar och har, vad jag har läst uppnått jättefina resultat- och resultat är inget man får gratis, till skillnad från vad vissa verkar tro. Jag beundrar också att du är så målmedveten, det är det som kommer göra att du en dag står där du vill vara, och då kan alla negativa människor därute slänga sig i väggen. Ingen ryttare rider ju perfekt, det finns alltid något som vi kan jobba med och förbättra, men det är ju det som gör att vi fortsätter att rida och på så sätt hela tiden bli bättre.

Det är bara att skaka av sig alla haters därute och fortsätta att kämpa på, för då kommer du förr eller senare rida OS... vi ses där!,.;)

kram!

2011-01-27 @ 17:50:26
Postat av: Jennie

Bara att skaka av sig, fast det är svårt, jag vet. Har fått flera sånna kommnetarer. Men de är bara svartsjuka bakom!

2011-01-27 @ 22:20:32
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mathilda, du har en toppenhäst som Wanda och en till toppenhäst som Astiz på G! Och alla kan lyckas! Det enda som behövs är träning och det är något du är väldigt mån om:)

Styrkekramar till dig för jag förstår hur jobbigt det måste vara att läsa sådana lögner!! Har själv fått utstå liknande saker men då har det vart på lite annorlunda plan!

2011-01-28 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0