Matilda svarar 3

Detta hör inte hit, men jag mååste bara fråga detta!! Älskar dina kandar från Otto Schumacher! I´m in love! Men går dom att använa som vanligt träns på någe vis? Vill ha ett OS kandar, och kommer förmodligen köpa ett så småningom. För jag använder ju inte kandar, då jag precis börjat med det på min häst. Och det är ju onödigt om det bara hänger och samlar damm jue!

Måste också fråga om tränset du har till Wanda, det är väl ett Stübben? Vill nämligen ha ett sånt också... Hehe... Vart har du köpt det? Prisklass?


MVH// Ditt stora fan.


Ja, de kanske går att använda som träns. Om man tar bort stångsidostyckena? Hur bra det blir vet jag dock inte.

Ja, det är ett stübben Köpt på Sporren för cirka 3000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0