Imorgon...

...åker jag och mamma till Kalmar efter att vi har släppt ut hästarna och mockat litegrann. För på Måndag ska jag skrivas in på min nya skola som är korresponensgymnasiet i Torsås. Jag ska plugga på distans, via datorn. Då kommer jag slippa all dötid i skolan och kommer kunna plugga i min egen, snabba takt. Jag har längtat så sjukt mycket efter det här. Det känns så rätt! Datorn får följa med, så jag ska försöka hinna med att blogga lite på hotellet.

Nu skulle jag vilja ha lite tips på vad ni vill läsa om!



Matilda

Kommentarer
Postat av: Louise

Ska du byta skola? Eller vad går du för skola i nu?

2011-01-29 @ 22:15:35
Postat av: Nathalie

När sökte du? När jag sökte så var det fullt denna termin däremot nästa var jag välkommen att ansöka till.

2011-01-29 @ 23:26:19
Postat av: Angelina svedbo

jag skulle vilja läsa om hur du förbereder dig inför tävling :)

2011-01-30 @ 09:11:37
Postat av: *Sabina H

jag gick där med hur bra som hellst =)

2011-01-30 @ 18:28:27
Postat av: Louise

Åh vad skönt! :D

2011-01-31 @ 09:46:51
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gick inte du på Realgymnasiet i Uppsala?:) Jag tog studenten därifrån förra året! Riktigt sämst skola-.- Om jag har tagit rätt på person så grattis till att du inte gick klart och bytte skola! Jag gjorde aldrig det men var nära en gång..

2011-02-04 @ 22:19:50
URL: http://dressyrnorden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0