Hmm

Efter alla om och men så har jag beslutat mig för att fortsätta blogga. Och till den anonyma idioten vill jag bara hälsa att jag inte tar åt mig då det du skriver är en lögn! Varför läser du min blogg om du hatar mig så? Men fortsätt kommentera du, det är bara bra för min statistik! Annars får du mer än gärna ta det face2face (:

Så, nu har jag fått avreagera mig lite :D Idag ska jag endast skrittjobba Wanda, men det får bli i ridhuset då det är isgata utomhus. Ska nog rida på träns eller hackamore... Astiz ska bara skrittas för hand idag och imorgon, sedan är det dags för tömkörning. Får se hur det går, hehe! Nu tänkte jag slänga upp lite ovisade, och antagligen kassa, bilder. :D Många är fotade med mobilen, men det får duga...









72% i LA (:




Det var från tiden då jag hade Nadir och Astiz (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du fortsätter blogga! Jag gillar din blogg, och du har mkt bra åsikter och så! :)

2011-01-10 @ 10:14:15
Postat av: Cappelli

Ta inte åt dig av den där fega jäveln som trakaserar dig här!!



Fortsätt blogga!

Kul med bilder!!

2011-01-10 @ 10:58:33
Postat av: Hannah

Vad är det för färg på det första HW täcket på första bilden? :)

2011-01-10 @ 11:03:12
Postat av: Emelie

Kan inte hindra mig från att lägga mig i efter att jag läst kommentarerna nedanför.



Om "MATHILDA" kan kasta ur sig så mycket skit på dig så kan hon väl slänga med sig sitt efternamn osv? För hon måste ju själv kunna stå för allt hon har sagt.. eller? Det är så drygt med dumma påhopp.

Det verkar som att den här mathilda kanske är en liten ridskole unge på Erk som springer efter dig och kanske egentligen är jätte avundsjuk på dig. ;)



Nej, Matilda ta inte åt dig. Keep on going! Du har fina hästar. Du har ekonomiskt stöd av dina föräldrar men det krävs mycket mer en en ekonomi för att klättra i klasserna. Och vad det verkar som så har du haft otur med skador och det verkar som att dina hästar inte är dem mest lättridna!



Jag ser fram emot att se dig på antingen Astiz eller Wanda på jrsm i sommar, lycka till!

2011-01-10 @ 12:37:34
Postat av: Amanda

Bra att du står på dig!

Jag känner varken dig eller hästarna du har. Men den "anonyma" människan verkar antingen jävligt avundsjuk på dig eller bara helt störd. Och jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Om hon stör sig så mycket på de du skriver så kan hon väl låta bli att läsa då! Så svårt kan de väl ändå aldrig vara! Eller har jag fel?



Nä fortsätt med ditt du! Skit i henne, hon verkar ju inte fatta nått ändå :P

Sånna här saker kan förstöra ett helt intresse!

2011-01-10 @ 12:51:30
URL: http://passionpellini.blogg.se/
Postat av: alwa

Så lite så.

Det är svårt att inte ta åt sig av vad folk skriver ibland även fast man vet att det inte är sant.

Det är inget man behöver bry sig om, men du har all rätt att vara förbannad :)



tack!

2011-01-10 @ 13:11:34
URL: http://horselines.blogg.se/
Postat av: Karja

Vilka fina bilder du hade på dom fast du hade tagit dom med mobilen. Håller med föregående personer. hon är bara avundsjuk på dig för att de går bra för dig i klasserna, och det händer fakstiskt att man har otur med sina hästar och dom skadar sig elle blir sjuka på nåt sätt så man inte kan hålla dom i samma kondition hela tiden. Men stå på dig. Gillar och läsa din blogg och få tips o se bilder på dina hästar massa kramar

2011-01-10 @ 13:27:40
URL: http://justmylife4ever.wordpress.com
Postat av: Mathilda

Med tanke på dina fina tävlingsresultat du presterar så är det klart som fan att du är duktig! Och motgångar finns alltid, och hästar har alltid svagheter. Förstår inte hur människor kan sitta och anklaga dig för sånt som absolut inte stämmer. Det är bara pinsamt att läsa, hur hon som kommenterade försöker låta så kunnig osv. Stå på dig, innerst inne vet du att du kan och är duktig! :-) och lägg för tusan inte ner bloggen, den är intressant och självklart rolig att läsa när du har ditt eget tycke och provocerar lite ;-) så tack för en toppenbra dressyrblogg :-)

2011-01-10 @ 14:15:59
Postat av: M

Speciellt svårt att inte ta åt sig när det är sant. Men det är strunt samma, fortsätt blogga, fortsätt leva i din låtsasvärld. I Don't care, ville bara säga precis hur det ligger till, och sluta för Guds skull att vara så kär i dig sjäv. Om det inte hade varit för att du skrivit så mkt skit, varit så ckligt bortskämd och att jag vet det jag vet om dig, så hade jag aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig skrivit till dig. Alla gillar inte vad du sysslar med Mathilda, möjligen dom som skuttar runt på gamla araber med böjd nacke, men inte jag och många andra..

Och att hon får tävlingsresultat, beror på hästarna, tro mig. Men sånt håller inte förevigt som sagt

2011-01-10 @ 18:10:52
Postat av: Ankie

Klart du ska fortsätta blogga Matilda, vad ska jag fördriva mina dagar med annars när jag egentligen borde plugga?! Går inte!!



Och personen M borde skaffa en egen blogg där h*n kan skriva sina långa inlägg, du har ju talang för skrivandet det kommer många ord fort. Ta till vara på den egenskapen och utveckla ditt skrivande! Det verkar finnas mycket känslor inom dig som behöver komma ut, synd bara att du måste ha någon annan i skottlinjen...



Kramar till Matilda

2011-01-10 @ 18:16:47
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha pinsam förra kommentar.... hästarna springer intee runt och gör ett msv program på över 60 % utan en duktig ryttare, snälla....

2011-01-10 @ 18:18:24
Postat av: Matilda Holmström

M, kliv fram med vem fan du är. Mina föräldrar vill gärna tala med dig. Om man har så bestämda åsikter om en annan person borde man kunna stå för dem. Både jag och mina föräldrar (de med plånboken du vet?!) tycker att det är fånigt att inte kunna ta det här face2face om det nu är så illa som du nu påstår. Om jag såg någon behandla sina hästar som du påstår att jag behandlar mina skulle jag inte vara tyst utan avbryta, för enligt dig är det vanvård. Var någonstans i min blogg har jag förtalat tränare och andra ryttare? Dina inlägg kan polisanmälas och eftersom du inte själv kan stå för vad du skriver kommer företaget därifrån kommentarerna kommer att dras in i det hela. Ha, jag har spårat ditt IP mer än till Enköping. Undrar vad chefen för Lidén Data tycker om det här? Om du har det minsta vett så träder du fram med namn och adress så att vi kan ha en diskussion IRL där du kan föra fram dina åsikter, och jag mina. Tack

2011-01-10 @ 19:06:20
URL: http://youthdressage.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är bra att du ger svar på tal Matilda ( Holmström alltså :)) det är klart att du är duktig, du tävlar ju med framgång och verkar vara väldigt noggrann och tränar för duktiga tränare. Jag vet inte vad det är med folk, om det är avundsjuka eller om dom bara inte förstår hur svårt det är att rida! När man har kommit en bit på den vägen har man lite mera ödmjukhet för sporten, det har uppenbarligen inte den här anonyma personen som lämnar så otrevliga kommentarer! Nej stå på dig och fortsätt blogga! Låt inte den personen/personerna hindra dig från att göra det du vill!!!

2011-01-10 @ 20:27:03
URL: http://sofiesdressyr.blogg.se/
Postat av: Anne <3

Åh, jag älskar dina utägningar face2face. Kommer du ihåg när vi pratade med Tina? :') <3

2011-01-10 @ 21:11:29
URL: http://dubido.blogg.se/
Postat av: Anne <3

Åh, jag älskar dina utägningar face2face. Kommer du ihåg när vi pratade med Tina? :') <3

2011-01-10 @ 21:11:59
URL: http://dubido.blogg.se/
Postat av: Saga

M; Om du har såna jävla åsikter, stå för fan få dem, din ryggradslöse vekling.

Vad FAN bryr du dig ens, om du nu tycker att Matilda är så dålig så behöver du ju knappast läsa hennes blogg på din fritid (och om du gör det i skolan/på jobbet är du ju särskilt patetisk).



Säg inte saker över internet som du inte skulle kunna säga ansikte mot ansikte IRL, och skriv för i HELVETE inte elaka kommentarer om du inte ens är modig nog att skriva ett riktigt namn.

Jävla fjant.

2011-01-10 @ 21:38:49
URL: http://dreamsphere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0