Hissar och dissar!

Jag tänkte hissa och dissa en massa saker ur den nya höökskatalogen. Själv handlar jag inte så mycket på Hööks då jag tycker att deras utrustning brister i kvalitén, så jag kommer bara hissa och dissa utifrån utseende!


 

 





Den första hissen går till den svarta Lumber jackan som kostar från 399;- Snygg, med fina detaljer!


De här stövlarna tycker jag var hur coola som helst och jag skulle lätt kunna tänka mig ett par!


Fina Gaiters/Stövelskaft. 529,-


Fint ylletäcke med bra funktioner så som kryssgjordar och nylonfoder i bogen som motverkar skav. 449,-


Omnomnom! Tycker tränset är superfint! Älskar mässingdetaljerna och nosgrimmans utformning! 649,-




De skriver att den här västen ska vara figursydd, men enligt mig är det bara de vita sömmarna som är figursydda..?


Det här var ju inte fint någonstans :S


Ren kopia av min Pikeurskjorta...


sjävklart hittade jag fler saker att dissa, men vill inte vara så negativ så jag ger mig här! Har du någon personlig favorit ur hööks sortiment? Berätta!

Matilda


Kommentarer
Postat av: melisa

horsehead stövlarna utan snörning är helt underbara!!

2011-01-17 @ 11:26:44
URL: http://bitchslap.webblogg.se/
Postat av: Louise

Jag älskar verkligen tränset, och jag har funderat länge på att köpa de (har mörkbrun dressyrsadel). Men det är bara synd att det är mässingdetaljer, det är ju inte snyggt med metallfärgat till mässing :(

2011-01-17 @ 18:26:59
Postat av: Sandra

Håller med dig om hööks när jag handlar där kollar jag alltid noga innan men ibland har jag gjort fynd :) Som tävlingsskjortan du dissade, har provat massor av olika och ingen har passat för jag är alldeles för långa och smal åsså provade jag denna och den satt riktigt bra jämfört med andra och billig ;) Då kan jag inte låta bli att köpa för har alltid problem att hitta kläder som passar mig.

2011-01-18 @ 10:29:18
URL: http://sandrabystroom.blogg.se/
Postat av: Saga

Tränset var ju urläckert!

2011-01-18 @ 17:24:09
URL: http://dreamsphere.blogg.se/
Postat av: Johanna

Varför lägger du upp hööks om du aldrig skulle köpa saker där? det där bevisar ju faktiskt att du försöker vara lite snobbig... låter som du försöker vara snäll och tycka synd om dom som inte har råd att köpa såna saker som du använder, faktiskt!!!

2011-01-18 @ 18:13:56
Postat av: Matilda

Johanna, jag handlar INTE SÅ MYCKET där. Men det är klart att jag hittar något då och då. Jag försöker anpassa mig lite till alla läsare nu, så att ALLA ska ha råd att köpa det jag hissar. Men självklart hissar jag ju bara saker som jag tycker är snygga/bra, inte bara för hissandets skull.

2011-01-18 @ 20:19:35
URL: http://youthdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0