Ändrade planer...

Blir inget Heby för mig den 20:onde. Loi berättade att MSV B:3 inte längre gäller som kval till JSM. Så jag får åka till Högbo den 20:onde istället. Det blir långt, och det får bara vara 10 startande i MSV B:4. Men jag kom med i alla fall!

Om det är några tävlingsarrangörer som läser det här, anordna fler MSV B:4 och ni får mer än gärna anordna tävlingar som har FEI-programmen för juniorer! Annars debuterar man FEI-programmen på själva SM:et. Inte så kul.

Nu ska jag försöka vara lite positiv. Så ska läsa lite i Harry Potter 4, sedan ska jag ut i stallet och fixa allt för att kunna rida efter lunch. Det är inte så lätt att vara positiv när man är sjuk och har äckligt ont i kroppen bara....

Matilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är max 15 starande i MSV:B4an ;) 25 i C1an :)

2011-01-22 @ 16:12:51
URL: http://dressyremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0