Underbart!

Idag tog jag sovmorgon och började plugga vid tio. Eftersom att jag har varit så sjukt effektiv är jag klar med alla dagens uppgifter redan nu! Hur skönt är inte det på en skala 1-10?

Jag har lite beslutsångest angående youthdressage, ska jag stanna kvar här? Ska jag behålla bloggen men sätta lösen på den för framtida användning? Hur ska jag göra egentligen? Det är svårt. Bloggen har blivit som en kompis till mig. En kompis som faktiskt börjar bli rätt känd och som dessutom har tjänat in lite pengar till mig. Dessa beslut...

Jag kan för övrigt meddela att den nystartade bloggen hade grymma besökssiffror redan igår, på den första dagen. Så den kommer nog bli skitbra! Ligger lite lågt där bara tills Ebba har kodat och designat klart den. Känns lite smådrygt att sitta och skriva på en sjukt ful blogg, haha!

Och till er som undrar varför jag började blogga med Matilda finns det ett enkelt svar. Matilda är fantastisk! Hon är rolig, galen, knäpp och underbar! Dessutom kan jag träffa henne flera dagar i veckan vilket gör det enklare för oss att driva en blogg ihop. Nej, tyvärr har hon inte en egen häst, men det kommer bli grym uppdatering ändå med tanke på hennes arbete och att hon dessutom sköter om en häst flera dagar i veckan. Nej, hon rider inte de klasserna jag skulle önska, men hon är på väg att komma ut i högre klasser och dessutom är hon mer av en allroundryttare vilket gör uppdateringen ännu roligare. Hon är en duktig fotograf. Men det bästa av allt är nog att vi blir galna ihop, så lite knäppa videobloggar får ni allt vänta er! TwoLivesOnePassion, kom ihåg det!

Nu när ni har fått svar på era frågor ska jag gå och laga lite mat, ikväll är det träning för Mads, så man måste ju äta för att orka med!

Matilda

Kommentarer
Postat av: milla

Hej!



Jag läste nånstans att du skulle ha börjat på riksidrottsgymnasiet? Varför blev det inte så? :)



Nyfiken bara :)



Och så gillar jag din blogg och jag tycker att du skriver mycket bra!

2011-02-09 @ 14:30:39
Postat av: Annika

Kul att det går så bra redan!



Betyder detta (att Ebba ska göra designen) att man inte kan skicka in header? Eller ska Ebba bara koda? :) Vet inte om du har sett det, men jag skickade en header till din mail en då - hoppas att du tycker om den!

2011-02-09 @ 17:19:11
Postat av: Maria o Pearl- Jumping for Life

Snygg design du har! :)



Ska vi följa varandra via bloglovin? Om du vill alltså? :)

Jag har en nystartad hästblogg som handlar om min häst och vår satsning uppåt i klasserna :)

2011-02-09 @ 21:24:36
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: MATE, duvet.

Åh vad du är söt lilla Kioskmongo! Längtar tills vi kan komma igång på riktigt!

2011-02-09 @ 21:28:35
Postat av: Max

Jag tycker att du ska behålla den här bloggen! Gillar å följa den! Kommer följa den nya med! :)

2011-02-10 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0