Uh..

Jag har försökt att få i mig lunch, men det går bara inte. Det är som att jag inte tål micrad mat :O För det är enbart när jag ska äta uppvärmd mat som jag mår dåligt... Har i alla fall fått i mig två äpplen och lite vindruvor på hela dagen, är mest orolig för att jag inte ska orka med stalljobbet då jag har fått i mig för lite mat... Huga!

Idag står ridning av Wanda och longering av Astiz på schemat. Imorgon ska jag till naprapaten så då ska Astiz vila och Wanda longeras. Jag vill inte klaga så mycket, men jag har förbannat ont i kroppen. Så det ska verkligen bli skönt att få massage och knäckas loss lite. Det jobbiga är bara att jag är osäker på om det fungerar.. Kanske ska testa att gå på bara massage då det känns som att det mesta sitter i musklerna just nu. Jag vet inte...

Nu ska jag bege mig ut till stallet, ville mest meddela att jag lever!

Btw, det är jag och Matilda Hedlin som ska starta blogg tillsammans, men vi kommer inte på något bra bloggnamn... Kom med förslag? Det skulle verkligen uppskattas (:

Matilda

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker att Youth Dressage är bra, men Matilda kanske inte är dressyrryttare?

2011-02-07 @ 16:37:23
Postat av: Emelie

Jag hade förut ont i nacken, hade som en stor böld/muskelknut på ena axeln och var sjukt stel i hela övre ryggen. Jag testade både massör och naprapat, båda ska vara väldigt bra o utbildade, men jag tyckte knappt det hjälpte. Det hjälpte för stunden men efter någon dag var det som vanligt igen. Behandlingen tog sjukt lång tid och hos naprapaten fick jag dessutom bara en massa övningar som jag var tvungen att göra, annars skulle det återgå.

Sedan testade jag min mammas kiropraktor, och fan vad det var bra! Han knäckte i 5-10 minuter och sedan var jag helt loss! Grymt bra, verkligen och som kiropraktorn säger "allt sitter i skelettet" så rekommenderar verkligen att du testar att gå till en kiropraktor!!:) Kändes mycket mycket bättre och ett + var att man inte behövde ta av kläderna hahaha.

2011-02-07 @ 17:55:02
Postat av: Anonym

vad sägs om loosersatenkoping.blogg.se? skulle ju ligga en del sanning bakom det, inget namn som gör att man skulle få för sig att du faktiskt vet vad du gör. förresten, var e videona från mads-träingen? hörde att du trog ovanligt mycket i högertygeln med dina mansarmar där :-O stackars djur. ridna på styrka, och förövrigt inte går på tygeln mer än en sekund och då är det en synvilla eftersom du dragit ihop dem lite bara.

2011-02-07 @ 20:15:43
Postat av: Carolin

Hoppas verkligen att du gjorde som du sade att du skulle och anmälde den anonyma för internettrakasserier osv. Det behövs ;)

Jag har också varit hos kiropraktor och det har fungerat jättebra :)

2011-02-07 @ 20:21:50
Postat av: Annika

Håller med Carolin, vilken taskig attityd vissa kan ha!

2011-02-07 @ 21:01:24
Postat av: Yola

Abooow, vet ens den anonyma hur en häst ska ridas i huvudtaget? Troligtvis inte. Anmäl och fortsätt göra ditt Matilda :) Du är bäst :*

2011-02-07 @ 21:30:54
URL: http://perfectnicity.blogg.se/
Postat av: Yola

Abooow, vet ens den anonyma hur en häst ska ridas i huvudtaget? Troligtvis inte. Anmäl och fortsätt göra ditt Matilda :) Du är bäst :*

2011-02-07 @ 21:31:23
URL: http://perfectnicity.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - VINN JOHN WHITAKER SCHABRAK PÅ BLOGGEN! :D

Kanske dressagers.blogg.se? :) Har extremt dålig fantasi! För visst är den andra tjejen också dressyrryttare?

2011-02-07 @ 21:43:13
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Cappelli

Anonym, du kan inte ens komma på

Någon ny förolämpning.. "mansarmar" ett ord du hittat på själv.. Va duktig du e! Eller är det kanske så att det är nått dom du själv fått höra hela ditt tragiska liv?!



Låt Mathilda ha sin blogg i fred!!! Låt mathilda (enligt dig)dra i högerregeln hur mkt hon vill!! Låt henne fodra, äga, rida och göra som hon gör...

För hon kommer fortsätta att göra alla dessa saker som provocerar dig ändå, så sluta läsa bloggen isllet!!



2011-02-08 @ 07:41:00
Postat av: Cappelli

Mathilda!

Kan ni inte hitta på något bloggnamn som har med era namn att göra?

Ni har samma initialer också!

2011-02-08 @ 07:42:30
Postat av: Anonym

Dressageart.blogg.se :)?

2011-02-08 @ 09:30:48
URL: http://travhesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0