Spännande samarbete

Ett väldigt spännande samarbete är på väg att startas. Som ni vet efterlyser jag någon att starta en ny, bättre blogg med. En som nappade på min lilla kontaktannons verkar väldigt lovande, och jag tror att det kan komma att bli något riktigt bra. Vi kan nog komma att bli bäst. Men det är en lång väg dit. Först ska vi komma överens om bloggnamn och design, bara det är jobbigt nog :O

Anyhow! Jag har beslutat mig för att behålla youthdressage så länge, men om den nya bloggen går bra kommer jag att fortsätta där istället. Nu vet ni det!

Matilda

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag vet vem det ääääär sjunger :D

2011-02-06 @ 20:17:53
URL: http://dreamsphere.blogg.se/
Postat av: soofie

NEEEEEJJJJ!!! din blogg är ju så bra :D

2011-02-06 @ 21:31:06
Postat av: Anonym

svårt att tro, bjud in någon isåfall som faktiskt kan något då... blir ju lite roligare att lära om sånt som man faktiskt kan ha ngn nytta av istället för att få sig ett gott skratt ngra gånger om dagen, som det är just nu.

2011-02-07 @ 12:33:34
Postat av: Katrin

Till personen utan namn. Om du inte gillar bloggen, LÄS INTE!!! Har följt denna ett bra tag och jag har inte någonstans sett Matilda utge sig för att vara expert eller ha lösningen på alla problem, däremot har man fått en inblick i hennes hästliv med både mot- och medgångar. Anser att detta är en spännande, intressant och mycket läsbar blogg annars skulle jag naturligtvis inte bry mig. Hett tips till dig är att antingen sluta läsa den här bloggen eller träda fram med vem du är (misstänker starkt att du är samma person som åtskilliga gånger "hoppat" på Matilda ang. hästhållning, ridning osv. Fegt att inte stå för dina åsikter face2face.

Till Matilda: Även om du startar en ny blogg tycker jag att du ska behålla och hålla igång den här. Den är för bra för att försvinna+ att den börjar bli rätt känd. Ett annat råd är att totalt ignorera folk som kommer med taskiga kommentarer anonymt eller med uppenbart "falska2 namn. Vi är många som gillar din sida!

2011-02-07 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0