Önskemål

Jag har fått önskemål om att tipsa om utrustning som jag gillar. Är det fortfarande av intresse? Och har ni i sådana fall några speciella önskemål? Till exempel; stövlar, träns osv. Eller ska jag bara skriva om mina favoritgrejer samt olika vill ha-saker?

Jag är lite tveksam till det här då jag gillar ganska exklusiva och rätt fina saker så som OS, Anky, Petrie m.fl. Om jag tipsar om det blir jag kallad snobb, dressyrtönt eller rent av överklassunge. Om jag då väljer att tipsa om saker med lägre pris som ser snygga ut på bild blir jag anklagad att "tycka synd" om de som inte har råd med exklusiv utrustning.

Så nu frågar jag er en gång till, vill ni verkligen att jag ska tipsa om utrustning som jag gillar? Eller kommer ni bara att klaga på det ena eller det andra då?



Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara kul med vad du tycker är fint, tex tävlingsutrustning, vardags och lite finare osv. gärna dom dyrare märkena, men även lite av de billiga och medel :-)

2011-02-01 @ 16:06:20
Postat av: Anonym

Vi vill såklart se, och dyra också! Det är så att kvalité lönar sig i längden, och så kan man ju alltid sitta och drömma lite.. ;)

2011-02-01 @ 16:43:04
Postat av: Julia

JA :D din utrustning är såå snygg!! skriv om allt möjligt, din vill ha lista osv ;) Och om folk tycker du är en snobb får de väl tycka det!? Vem bryr sig :D

2011-02-01 @ 16:45:18
Postat av: Madde

Jag vill att du ska tipsa! :D

2011-02-01 @ 17:24:37
URL: http://themaine.blogg.se/
Postat av: p,

Skriv om det DU tycker är fint och bra och så. Gillar du dyrt, skriv dyrt! Jag blir kallad bortskämd och överklassare och sånt väldigt ofta. Jag tar det med ro och tänker att jag lever hellre som jag gör än fattig, men det är inge fel på folk med mindre pengar heller. det tycker jag verkligen inte. (:

2011-02-01 @ 17:46:49
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Julia

Saker som DU gillar gärna, skulle vara super skoj! :)



kan du inte skriva lite mer om vad du tycker om olika ryttare också :)

2011-02-01 @ 18:06:03
Postat av: Tilde

jag vill, kommer absolut inte klaga!!

2011-02-01 @ 18:14:05
URL: http://tthelenius.blogg.se/
Postat av: Anne

Skriv om det du tycker är snyggt, skit i om det är dyrt eller inte! Dock kan du ju slänga in något som sådana som "medelklassen" (jag är ju själv där så jag trycker inte ned någon) har råd med, om det är något som du gillar såklart :) Liksom, det är din blogg och här är det dina åsikter som räknas, om vi inte har råd med sakerna så är det bara så.

2011-02-01 @ 19:57:14
Postat av: Emilie

Varför inte göra som vissa modemagasin och ha lyx vs budget? Dvs gillar du ett träns av ett exklusivare märke kan du ju lägga upp det tillsammans med ett liknande budget alternativ i samma inlägg. Tror det skulle tilltala många läsare (mig själv inräknad) som tycker du har bra smak men inte samma ekonomiska förutsättningar (absolut inte menat som ett påhopp). Det är ju inget du måste göra i varje inlägg men kanske någon gång ibland! Det skulle ju funka både för utrustning och kläder.

2011-02-01 @ 20:26:04
URL: http://barabus.bloggplatsen.se
Postat av: Max

Klart du ska skriva om saker som du gillar :)! Skit i vad andra tycker!

2011-02-01 @ 20:57:43
Postat av: Max

Klart du ska skriva om saker som du gillar :)! Skit i vad andra tycker!

2011-02-01 @ 20:58:19
Postat av: Cappelli

Skriv om saker du tycker är snygga och vill ha!

Roliga önskelistor är kul, behöver inte ca så att du kommer skaffa de sakerna...

2011-02-02 @ 07:34:13
Postat av: matilda

Jag tycker du ska visa utrustning.. jag är jätteintresserad :)

2011-02-02 @ 11:52:28
URL: http://farrixmo.blogspot.com
Postat av: Emily

vore jättekul att läsa!

2011-02-02 @ 17:01:23
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: annie

skit i det! tipsa om dyra saker, de kvittar väl, de du tycker är fint får väl du tycka är fint, eller? sen om du hittar nåt billigt som du tycker är fint är det ju inte fel att lägga upp det heller liksom =)!

2011-02-03 @ 14:47:17
Postat av: Liza och Sofia

hade varit jättkul om du tipsar! :D

2011-02-04 @ 11:41:01
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0