Done for today!

Jag har pluggat från 08.00-11.30 och på den tiden har jag hunnit klart allt jag hade inplanerat för dagen. Skönt! Nu ska jag äta lunch och sedan bege mig ut till stallet. Idag ska jag rida både Wanda och Astiz. Funderar på att ha någon galoppbom för Astiz. Vi får se hur han verkar. Och om jag tar fram bommar till Astiz blir det antagligen samma sak med Wanda idag. Får se om jag kan samla mod till mig och galoppera över en bom med Wanda. Hon har så svårt för avstånden, så då blir jag lite feg... Astiz har jag i alla fall travat och galopperat bommar med tidigare. Jag vet att han är snäll, aldrig skulle stanna men att han är klumpig, som fan!

Nä, lunch var det! Vi hörs senare (:

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0