VG-MVG prov i litteraturhistoria, check!

Jag hade nyss VG-MVG prov i litteraturhistoria, och det gick hur bra som helst! Jag var tillsammans med Sophie och gjorde det. Provet gick ut på att diskutera olika texter, vi fick Robinson Crusoe av Daniel Defoe och Stolthet och Fördom av Jane Austen. Jag och Sophie pratade på som aldrig förr, och jag hoppas verkligen på ett MVG! Annars blir jag ledsen :<

Nu har jag ingenting att göra, då alla uppgifter är klara och jag har inga rester alls att göra. Haha, visserligen skulle jag kunna plugga lite mattemen det är ingen idé då jag är så kass på det :( Imorgon är det studiedag, men jag ska in till skolan och delta på ett seminarium, och då ska jag passa på att få lite mattehjälp av världens bästa mattelärare! Hihi, nu känns skolan bra igen, kanske skulle delta i positiva dagen ändå?

Nu behöver jag läsarhjälp! Vad vill ni läsa om?! Har idétorka .___.


Kommentarer
Postat av: Stina

Övningar med hästen är rätt intressant att läsa om :) typ det här med streching (stavfel?)

2010-09-30 @ 11:05:04
URL: http://stintan.blogg.se/
Postat av: mikaela

Väldigt gärna vad du fick göra för övningar för att strecha på Eckart Meyners-träningen. Verkar som om det kan underlätta för nedsittning i trav, skulle vara en dröm att inte behöva skumpa runt :P tror många har problem med det faktiskt :)

2010-09-30 @ 18:20:26
URL: http://mikaelaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klassiker! :D

2010-09-30 @ 21:01:33
Postat av: Michaela

Du vet om att dina lindor är lindade för långt ner och långt upp va?

2010-09-30 @ 21:08:06
Postat av: Matilda Holmström

Mikaela; övningarna är väldigt individuella, det är olika för varje ryttare. Så även om jag lade upp ett inlägg om mina övningar skulle det inte hjälpa dig... :(



Michaela; nej, hennes ben är inte det minsta fellindade. Jag lindar ner under kotan för att ge extra stöd och upp en bit på knäna dels för stöd, och dels för att det är FULT att avsluta nedanför. Mind your own bussines.

2010-10-01 @ 07:25:54
URL: http://youthdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0