Snabb och kort update!

Just nu händer det så sjukt mycket i mitt liv, därav den dåliga uppdateringen. Som ni kanske vet gör jag min praktik på Segersta Equestrian, och det är otroligt jobbigt och påfrestande för kroppen. På tre dagar har jag lyckats få tillbaka mina överansträngningar i båda knän samt stukat ena foten, vilken tur man har! Men jag lär mig saker varje dag på segersta, och därför kommer jag fortsätta att jobba där.

Idag var jag så illa tvungen att stanna hemma på grund av att jag inte ens kunde stödja på vänstra benet, då kan man liksom inte göra så stor nytta i ett stall, haha. Men vid fem i eftermiddag åker jag dit för att hänga med på en clinic som Mads ska hålla, blir att knapra piller och missbruka voltaren helt enkelt! Vi gillar't ;)

Idag är Petra så snäll som rider mina hästar, vad skulle jag göra utan dig? Nu måste jag göra mig i ordning, ska snart dra upp till stallet och fixa maten och pussa lite på de älskade djuren. Längre uppdatering kommer i helgen!


Petra och Wanda (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0