Slitig praktikvecka...

Jag har äntligen fått sova ut och ta det lugnt efter en helt galet slitigt vecka på Segersta Equestrian... Jag trodde aldrig att man skulle få börja på botten, igen! Jag och Emelie fick verkligen skitsysslorna, haha. Visst, de må ingå i de andra stalltjejernas arbetsuppgifter, men nu när vi var där lämpades det bara över på oss... Självklart fick vi göra roliga saker, som att köra fyrhjuling, rida på otroligt fina hästar (men bara i skritt...), hjälpa till vid insittningen av 2.5 åriga ston och följa med Mads på clinic. Clinicen var nog veckans höjdpunkt då vi fick följa med bakom kulliserna så att säga. Weine var helt galen när Martina ledde honom. Det är bra för då förstår folk att en Grand Prix häst fortfarande är en häst och kan reagera som en sådan ;)


Häftigt!!


Wanda i en av uteboxarna på Segersta när jag tog med henne en dag för att trimma med hjälp av Mads.


Charming Boy på promenad (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0