In da school!

Jag sitter i skolan och har lunchrast, var med brudarna och åt på pappas restaurang. Trevligt var det :D Extra kul var det eftersom att vi var åtta personer som åt. Skönt att få prata ut med dem, behövdes verkligen... Så mycket händer just nu, både bra och dåliga saker...

Jag har blivit falskt anklagad för en massa saker, blivit väldigt confused när det gäller en kille, som jag för övrigt inte alls är intresserad av. Hur säger man det till honom utan att såra honom? Fy fan, vad jag hatar sånt här :S Bättre att bara hålla sig till hästarna!

Jag har ansökt till korrespondensgymnasiets samlinje, och jag hoppas på att få börja så fort som möjligt!! Är verkligen sjukt taggad på att börja plugga en "riktig linje". Ännu bättre eftersom att det är på distans :D www.korr.se

Hästarna är flyttade till Åkerby Ryttargård/Enköpings RK och jag trivs super där. Astiz är väldigt skrikig och gapig för tillfället, men bara han får "landa" så ska det nog bli bra.

I helgen är det clinic och kurs för sitsgurun Eckart Meyners! Jag är helt galet nervös för att jag inte ska förstå vad han säger, haha (x

Nu ska jag fortsätta vara lite social med klassen, och så laddar vi för lite mer plugg i eftermiddag!

Ha det bra // Matilda

Kommentarer
Postat av: Thilda

Korr är suuuuuuperbra!!!! :D:D

2010-09-24 @ 12:38:18
URL: http://www.thildar.weebly.com
Postat av: Michaela

Som man behandlar andra blir man själv behandlad. Och falsk anklagad? Nej, snarare att du bara har svårt att inse sanningen.

2010-09-24 @ 19:47:11
Postat av: Sofie

Vart nånstans går clinicen, på Åkerby?Hoppas det går bra!:)

2010-09-24 @ 21:39:54
Postat av: tina

hej fin blogg :D

kolla gärna in min med :P

2010-09-24 @ 21:58:44
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: frida

HAR FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG, SÅ PASSA PÅ ATT SLÄNGA IN EN FRÅGA :D

2010-09-24 @ 21:59:27
URL: http://fridavictoria.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

Clinicen går på Segersta (:



Oj Michaela, du var opartisk ^^

2010-09-25 @ 12:27:08
URL: http://youthdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0