Varför..?

Varför försvinner det inlägg härifrån? Ja, det är folk som undrar det. Anledningen till att jag tog bort inlägget om rollkur var på grund av att ryttaren på bilden hade blivit "igenkänd". Så någon anonym hade ringt till ledaren av qvadraten och klagat. Klagat på vad vettefan... Jag tycker att det är så otroligt lågt att man gör sådana saker bakom ryggen på mig. Vill ni något så är det mig personligen ni ska tala med. Och om det som skrivs på den här bloggen inte passar er behöver ni inte fortsätta att läsa och störa er på allt. Det skulle göra allt så mycket enklare, antagligen både för mig och dig.

Nytt inlägg om rollkur kommer upp senare idag, då med google-bilder. Alla nöjda då?!


Kommentarer
Postat av: Louise

Har hänt några gånger för mig att det står på Bloglovin att du skrivit inlägg men sedan finns det inte.. så synd, älskar att läsa det du skriver! :)



Men det var ju himla dåligt av den personen. Kan man inte bara stå för sina åsikter? -.-

2010-10-24 @ 17:57:50
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0