Matilda + hemstudier = SANT <3

Så är det, jag älskar att sitta hemma och plugga. Dels för att jag slipper all dötid i skolan, och dels för att jag kan ta pauser när jag vill. Dessutom bestämmer jag själv vilket ämne jag behöver lägga ned extra tid på (: Idag har jag hunnit med att se på Avatar (igen, hehe), laga lunch, gå på en promenad, cyklat, stretchat och plugga religion. Klockan är inte ens två än! Vid två tänkte jag ta itu med ett par matteuppgifter, och det känns inte jobbigt, för jag har bestämt det själv. Sådan är min hjärna i alla fall :D

Sedan, när mamma kommer hem, ska jag åka till stallet och där ska jag skritta båda mina odjur. Jag satt faktiskt på ryggen på Astiz igår, och han skötte sig galant! Wanda red jag på hackamore, och hon var så fin att jag inte kunde låta bli att trava och galoppera lite på henne fastän det var meningen att hon bara skulle skritta, haha.

Just det, för er som inte vet det så håller jag på att dra ned på godiset och öka på motionen. Det går helt enkelt galant! Nu får jag bara äta godis på fredagar och/eller lördagar. Som förr i tiden. Och jag har kommit fram till att det faktiskt är gott med äpplen :O

Anyhow, vilka ska på Globen och vilken dag? Jag ska gå alla dagarna (:


Langar en bild på mig, med galet leende, från när jag red isis. Så anti är jag faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: ridproblem? Läs bloggen :)

Jag ska se dressyren lör och sön :)

2010-10-19 @ 15:27:13
URL: http://ridkonsten.wordpress.com
Postat av: sofie

jag ska på lördag! :)

2010-10-19 @ 15:49:34
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag ska dit på lördagen och se alla shower :)

2010-10-20 @ 17:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0