Jag HATAR matte B :<

Jag sitter i skolan och kämpar med matten, men jag förstår inte alls vad jag ska göra nu. Jag blir helt uppgiven... Det är någonting om att jag ska lösa ekvationssystemen grafiskt. a-talet gick bra, men jag fastnade på b direkt då jag inte har någon aning om vad x är... Jag blir så lack! Och min mattelärare har lektion så jag kan inte få hjälp...

Jag längtar till klockan tre då jag får åka hem och rida! Idag blir det dressyr på båda hästarna (: Men jag är lite orolig över Astiz, igår när jag red gjorde han några jämfota hopp bak i trav och galopp. Efter träningspasset var han tjock i bägge bakbenen...

Nu sitter vi och diskuterar en massa saker med diverse ettor, nice ^^


Kommentarer
Postat av: Erika

oh,raderar kommentaren. Mooget! (Y) :D

2010-10-05 @ 19:57:31
Postat av: Matilda Holmström

Sluta. Har du tänkt på att människor faktiskt blir sårade av såna kommentarer? Att jag har nog med skit att tänka på ändå? Så innan du slänger iväg ännu en elak kommentar kan du väl bara tänka på att ingen är perfekt, att alla har brister?!



So what om jag visar upp mina svagheter på MIN blogg? Och bilden är tagen för tre månader sedan då jag knappt kunde sitta ned på min häst. Jag ska inte behöva förklara mig dör dig. Läs min blogg om du vill, jag bryr mig inte.

2010-10-06 @ 07:10:05
URL: http://youthdressage.blogg.se/
Postat av: Theres

hejsan :)

När åker du och tävlar någonstanns så man kan åka och fota!?:D

2010-10-08 @ 23:49:59
Postat av: Erika

Okej!

Men du är ju på en tävling på dendär bilden..?

2010-10-09 @ 14:14:20
Postat av: Erika

Okej!

Men du är ju på en tävling på dendär bilden..?

2010-10-09 @ 14:14:31
Postat av: Matilda Holmström

Erika, vad är det med det?

2010-10-10 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0