Gårdagens outfit

Slänger in en dagens outfit från igår, många har frågat om mitt orangea "kit" och här kommer svaren :D


Mamma har fotat så det blev rätt mycket grus då hon inte vet hur min iPhone fungerar riktigt (:

Sadel från Jaguar
Kandar från Otto Schumacher
Fårskinnspadd från E.A Mattes
Schabrak från Eskadron
Lindor från Eskadron
Boots från three horses
Stövlar: Petrie Anky
Sporrar från HS Sprenger
Ridbyxor från Pikeur
Tröja/Jacka från Kingsland
Hjälm från Euro Lite (Min träningshjälm, haha)
Handskar från Roeckl

Jag har ingen aning om var den orangea outfiten är köpt då jag bytte till mig den med en annan. Men det är i alla fall från Eskadron, så det går att spåra den ;)

// Matilda

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg outfit :)

2010-10-05 @ 13:05:19
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0