Dagen och en minidiss

Dagen har varit rätt bra. Var först i skolan och pluggade på till provet vi ska ha imorgon. Jag åt lunch hos pappa med Pelle och Rasmus, trevlans. Anyhow, careface ;)

I stallet fixade jag först mat och mockning, sedan gjorde jag i ordning Astiz för ett pass longering. Idag var det bara en 20*40 bana som var ledig, så jag frågade de två andra om det var OK att longera, vilket det var. Men när jag hade skrittat fram Astiz kom det in två andra ekipage, så det blev rätt trångt men det gick. Och två minuter senare kom det in ännu ett ekipage. Vi var alltså sex ekipage som samsade på en 20*40 bana, och jag longerade i mitten. Tur att alla var tillräckligt begåvade för att styra i alla fall! Haha. DISS till folk som inte kan eller håller sig till ridhusreglerna!

Jag är sjukt shoppingsugen, men har allt jag behöver (och lite till)... Ändå så vill jag köpa schabrak och benlindor i fina färger. För att inte tala om täcken i ylle och fleece. Vilket märke är erat favoritmärke och vad skulle passa på mina hästar? Vem vet, jag kanske väljer att stajla Wanda eller Astiz efter dina önskemål?!

På lördag ska jag rida ut tillsammans med Julia i stallet, kul med nya vänner. Som de flesta vet så har jag inte så många vänner på grund av all tid hästarna tar. Det suger :/ Men hästarna kommer alltid i första hand!

På lovet kommer Stina hit, då blir det nya bilder! Saknar henne så mycket.....


Bild som Stina fotade i somras. Ignorera sitsen, jag satt jättedåligt då!


Kommentarer
Postat av: Stina

Saknar dig med <3 Hoppas på bra väder i veckan då :)

2010-10-26 @ 22:17:57
URL: http://stintan.blogg.se/
Postat av: Ida - FOTOblogg

Fan vad snygg häst! :D

2010-10-26 @ 22:33:28
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: LEA

Åh, den nya headern är superfin!

2010-10-28 @ 15:50:43
URL: http://leos.nu
Postat av: alvina

vad fin din blogg har blivit! :)

2010-10-28 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0