STINAPINA!

Stina är så himla ful, äcklig och luktar svett!





























Närå, hon är underbar! Det bästa med Real har varit Stina. Eller ja, det enda bra med Real har varit Stina. Och så slutade även hon :< Men, ja. Nu ska jag också sluta, så det blir prima! Men, Stina fanns i alla fall där när jag var deprimerad. Hon bodde hos mig i veckorna och fick mig att gråta av skratt istället för att gråta av ledsamhet. Hon är underbar i alla aspekter. FinafinaStina <3


Me love you long time! Fan, om jag gifter mig någon gång ska du vara brudtärna! Och så ska vi festa hela natten lång (gå och lägga oss klockan 22 och sova bra som fan, haha)!

Fett snygg chey, jao!


Kommentarer
Postat av: Stina

Tänkte först Vafan? XD Men sen. Åh vad rörd jag blir :D Jag blir gärna din brudtärna när du blivit vald i bonde söker fru <3 Du har även hjälpt mig kompis, Tack för att du finns! <33

2010-11-30 @ 20:39:54
URL: http://stintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0