Snart jul...

Vet inte vad jag ska skriva om :( Jag har helt slutat åka till skolan nu, klarar inte av att vara där längre. Mår bara skit och känner mig helt fucked up och utstött. Blä! Längtar så enormt mycket till min nystart på korr... Känner mig så extremt deprimerad så fort jag sätter min fot där. Och så känns det som att folket bara är med mig för att de tycker synd om mig. Tur att jag har mina riktiga vänner! Elin, Loi, Lovisa



Haha, igår var Astiz helt galen! Jag hade tänkt gå på långpromenad med honom, men han var så på tårna och härjig att det blev två korta istället. Astiz brukar ju bara lunka vid ens sida, men igår kastade han sig iväg, snurrade runt och försökte backa ner i diken. Skitsöt var han! Hoppas att han är lika busig idag, för jag älskar när han är på det här humöret. Blir så mycket roligare då.

Så uppkäftig och busig! Älskar't

 

Wanda joggas bara just nu då jag tycker att hennes rörelsestörning på höger fram har blivit tydligare.. För er som inte vet har Wanda en mindre hov på höger fram (något som Astiz också har xD), då blir hon lite lägre på det benet i höger varv. Hon blir alltså lägre när det är höger sida som är insida. Det är ingen big deal, men jag tyckte att det såg lite värre ut när jag longerade henne i en "skittrav", för att lugna ned henne. Så på Torsdag ska hon få träffa på superveterinären Rob! Och på Fredag ska Astiz in till Ultuna för ännu en behandling. Det är mycket just nu...

 

På Lördag ska i alla fall Matilda Hedlin (Mate @ bdb) fota mig och hästarna ute i snön. Får se vad det blir för slags bilder, om det blir ridbilder eller kanske porträttbilder. Kul ska det bli!

 

 

Så sööt!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina hästar! :)

2010-11-30 @ 14:26:28
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/
Postat av: Elin Samrell - Hästar och vardagen

Åh, Astiz är så söt när han är busig ^^

2010-11-30 @ 16:39:39
URL: http://blueebarry.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vem tar bilderna nu när du rider?:) Dom är jättefina!

2010-12-06 @ 19:08:50
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0