Saga Kullberg gästbloggar!

Det verkar som att jag vann Matildas lilla bloggtävling, det är verkligen en ära att få gästblogga här, haha! Jag heter Saga Kullberg och är en go och glad Orusttjej på 16 år. Jag har en vit sagoponny som heter Stormvind som jag debuterade nationell FEI dressyr på i somras. Stormvind, eller Virr som hon kallas, är en pigg och busig liten figur som älskar att både hoppa, träna dressyr och busa i skogen.

Men nog om detta, jag tänkte göra lite reklam för min egen blogg nu när jag har chansen, haha! Min blogg, sagakullberg.blogg.se, handlar om mitt liv, Stormvind, tävlingar, träningar, framgångar, motgångar, kompisar, skolan och massa annat. Bland detta tillkommer självklart tips på olika ridövningar, hissar, dissar, frågor, tips och små bloggtävlingar. Självklart hade det varit jätteroligt med lite fler besökare så ni får gärna ta er en titt och slänga in ett par komentarer :)

Jaa, vad mer ska man skriva? Jag är inte så van vid sånt här, hihii! Jag hoppas att ni alla mår bra och att även ni har härlig snö liggande utanför dörrarna såhär en månad innan julafton. Med detta får jag ta och tacka för mig och även tacka Matilda för att jag fick lov att hälsa på eller vad man nu vill kalla det!

 


Trevigt liv allesammans!
Många hälsningar Saga

Kommentarer
Postat av: Emma

Sagas blogg är bäääst!! alla måste besöka:)

2010-11-25 @ 19:33:45
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-11-30 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0