Nästan som i Gossip Girl

Någon som kommenterar här på bloggen utger sig för att heta Tina Sundberg. Jag är vän med denna Tina på Facebook och tog ett snack med henne. Hon påstår att det inte alls är hon som har kommenterat alla elaka kommentarer, men att hon hade sina misstankar om vem det är. Samma misstankar som jag hade.

Jag kan inte veta om Tina ljuger, men såhär skriver hon i ett pm på facebook som hon gärna vill att jag ska lägga ut:

Jag har flera gånger sett att någon har kommenterat på Matildas blogg och använt mitt namn. Från början med bara förnamn men sedan på uppmaning av Matilda skrivit ut hela mitt namn. Matilda och jag har pratat om det här, och vi är båda överens om att det inte är jag som har skrivit kommentarerna. Jag vet inte vad den här personen har för syfte med att använda mitt namn istället för sitt eget, men jag tar helt avstånd från de kommentarer som har skrivits i mitt namn. Jag vill också ha rätten att använda mitt eget namn och hoppas den här personen slutar använda mitt namn och vågar står för sina egna kommentarer med eget namn.

Hälsningar Tina

Inte för mycket begärt anser jag. MEN som sagt kan jag inte veta om den här Tina talar sanning eller ej. Men med tanke på vad den här "falska personen" har för grammatik och åsikter om mig stämmer det mer in på den som vi båda misstänker.

Om du nu inte kan släppa taget om mig, eller få nog av mina hästar och min shopping, så kommentera åtminstone i ditt eget namn! Så j*vla omoget av dig.

Dessa intriger, påminner om Gossip Girl! (Chuck och Blair hör ihop, så det så!)

Kommentarer
Postat av: Elin

om det är den Tina Sundberg jag känner så skulle hon absolut aldrig kunna skriva en elak kommentar.Snällare och mer omtänksam människa får man leta efter. Men du måste ju kunna se på ip adressen vem det är eller iaf se vart hon/han kommer ifrån som skriver dessa kommentarer.

2010-11-01 @ 09:44:51
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: claudia

Åhh! Jag rider också ;D Tävlar du mkt?

2010-11-01 @ 09:59:13
URL: http://claudias.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Antagligen ljuger nog inte Tina för dig. Be henne slänga iväg en kommentar från hennes dator hemma hos sig så ser du ju om det är samma ip-nummer som den som uppger sig för att vara hon :)

2010-11-01 @ 10:16:37
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Linnea

Finns väl fler som heter just Tina Sundberg? Tror inte din kompis har ensamrätt på namnet? :o)



Har aldrig själv använt blogg.se, men de allra flesta bloggportaler brukar kunna blockera ip-adresser, kolla upp det så slipper du ju surkärringen! :o)

2010-11-01 @ 11:57:49
URL: http://www.leos.nu
Postat av: annie

vågar man inte stå för vad man säger kan man lika gärna vara tyst tycker jag

2010-11-01 @ 20:02:42
Postat av: Evelina Sundling

Hej Matilda!:)

Jag tycker verkligen synd om dig eftersom jag själv vet hur det känns. Man (åt minstånde jag) blir så sjukt irriterad när personer uppger sig för att vara någon annan eller i värsta fall en själv. Avslutar med lite positivt;) Du verkar vara en himla duktig ryttare och du har väldigt fina hästar! Kram på dig, hoppas det löser sig!:)

2010-11-02 @ 16:14:05
URL: http://esdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0