Min bästa vän <3

Jag ska skriva lite om min bästa vän, hon betyder verkligen sjukt mycket för mig. Louise Lindström. Jag träffade Louise genom Qvadraten och det var på första tävlingen med Wanda som vi började prata ordentligt med varandra. Hon gjorde sina första starter med rutinerade Aristokrat Pan på samma meeting och jag kommer aldrig glömma hur kul vi hade det på kvällen ;) Genom den tävlingen började vi träffas mer och det var (och är) självklart för oss att hänga ihop med varandra på alla Q-träffar!

Loi har kommit och sovit hos mig ett par gånger, men jag som har två hästar har haft svårt att hitta tid att komma över till henne. Men nu är det snart Jullov och då ska jag åka in till henne för shopping och ridning :D Det ser jag verkligen fram emot!

Louise lyckades med bedriften att ta sig till Final på årets Junior SM! Hon red en fantastiskt fin kür och kom sjua totalt i Sverige (om jag inte minns fel). Det här gjorde hon efter att inte ens ha ägt hästen i ett år, med andra ord är hon en fantastisk ryttare med en sjuhelsikes tävlarskalle! Haha :D

Det jag vill säga med det här inlägget är att jag sätter otroligt stort värde på de få vänner jag har. Jag älskar dig Loi <3

Loi och Nalle på SM 2010


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Snyggt ekipage!

2010-11-20 @ 22:37:47
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0