Hemkommen

Red Wanda på träns (hör och häpna) idag! Det gick väl sådär. Jag känner mig alltid så kass när jag rider henne på träns för hon går verkligen inte bra då. Utan hon bara lägger sig i handen och ångar på.. Idag red jag henne dessutom bara på träns, ingen graman heller. Så med tanke på det gick det nog rätt bra! Hon släppte fint i sidorna, men när jag skulle korta båda tyglarna och rida "normalt" så blev det jobbigare. Men förut släppte hon ju inte ens igenom i "böjridningen" när jag red på träns. Så framsteg ändå, som Julia så snällt påpekade (a) Kan vara skönt att höra att det ser bra ut trots ridkänslan (:


Sedan gick jag med Atsiz i kylan, och helveta vad kallt det blev om benen! Han var mycket lugnare idag i alla fall. Och när jag lindade på nattbandagen på honom började han slicka på mig (a) Så söt!

Har man ett fint träns måste man faktiskt använda det ibland! ;)



Kommentarer
Postat av: c

lindar du alltid dina båda hästar på nätterna? :)

2010-11-30 @ 21:02:08
Postat av: Matilda Holmström

Ja, jag lindar alltid på nätterna (:

2010-11-30 @ 21:33:18
URL: http://youthdressage.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej tycker hon ser väldigt musklad å fin ut:) kan inte du lägga upp ett träningsschema? skulle va lite kul å se vad du kör för upplägg. :)

2010-12-01 @ 07:09:42
Postat av: Mikaela

Vilken snygging! :)

2010-12-01 @ 17:44:40
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Lovisa

Du kanske skulle börjas lära dig att rida på träns innan du börjar på starkare grejer.

2010-12-29 @ 02:18:57
Postat av: Matilda Holmström

Lovisa, jag ser ingen anledning till att använda en betsling som hästen inte trivs med (: Ser du?

2010-12-29 @ 20:05:56
URL: http://youthdressage.blogg.se/
Postat av: Kristin

Så otroligt vacker häst gillar den stenskarpt i modellen=) och färgen=)



2011-12-11 @ 19:58:29
URL: http://www.lifebody2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0