Globen

Jag sitter och kollar vilka ryttare och hästar som kommer till Stockholm International Horse Show, och det är verkligen inga dåliga ekipage där inte :O Kolla bara vilka som startar Världscupen:

Kolla vilka holländska ryttare som kommer! Det ska bli extra kul att se Adelinde på Parzival, han är ju min favorithäst i den absoluta världstoppen. Så vacker, och man ser att den kan explodera precis som våra "vanliga" hästar. Han är efter Jazz, som jag skulle vilja betäcka Wanda med i framtiden. Får se om det finns sperma kvar... Självklart ska det bli kul att se Edward Gal, men det känns inte lika kul som det hade varit att få se Totilas live...

Och de tyska ryttarna är ju inte dåliga de heller ;) Nej, hiss på startfältet!


Vilken är din favorithäst utav de internationella topphästarna? Och varför? (:

Kommentarer
Postat av: ina

Jag tycker om (förutom totilas men han gillar väl dom flesta) fuego XII för att han sticker ut från mängden och har en häftig utstrålning, donperignon som christoph koschel rider gillar jag, don charly och scandic haha det blev många :)

2010-11-24 @ 20:30:45
Postat av: camilla

bland hästarna ligger ju Parzival högt men Sterntaler-Unicef är också en jag gillar, men jag är partisk efter att ha varit hemma hos dem (A) :p

2010-11-24 @ 22:51:56
URL: http://hrdressyr.blogg.se/
Postat av: jossan :DD

Sista chansen att delta i månadens tävling på min blogg!

Var med du också ;)

Klicka på den här länken för att komma till tävlingen: http://josefineelovsson.blogg.se/2010/november/tavling.html



Lycka till!:D

2010-11-25 @ 16:09:33
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag älskar Parzival! Han är grymt snygg & verkar ha ett oerhört roligt temprament! Men han är min favorit, han har otroligt snygg Piaff & Passage. Bytena är så fina & rena oxå! :)



Men IPS Painted Black är inte helt fel heller, höhöh :D Han är verkligen superfin. En sagohäst på riktigt! Snygga luftiga gångarter & härlig takt!

2010-11-29 @ 10:08:23
URL: http://youngdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0