Film?!

Hej alla läsare! Idag tränade jag för Mads med Wanda, gick kalasbra! Stina var snäll och fotade några bilder. Väntar på att videofyme ska acceptera min ansökan, så snart det är klart kommer det upp filmer! Om ni fortfarande vill se? Tyvärr kan det ta upp till en vecka, så håll ut ;)

Jag lovade ju dessutom att det skulle komma upp några träningstips i veckan, är det något särskilt ni vill ha hjälp med? Eller ska jag bara ta övningar och tips som jag tycker är bra? Tacksam för svar!







Astiz fick lösgaloppera i stora grushagen idag, snacka om att han gjorde en massa cirkuskonster! När han hade sprungit av sig följde han efter mig som en hund, sprang jag så travade han :') Vi orkade tyvärr inte hämta kameran :( Efter det longerade vi honom och gårdagens trotsigheter var som bortblåsta :D

Nu ska jag fixa en bild då det är frågestund på G!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kan inte se videos om det kommer från viedofy me eller vad programmet heter :P



Skriv gärna svar på mitt senaste inlägg så ser jag om du svarar :D

2010-11-02 @ 18:22:28
URL: http://stintan.blogg.se/
Postat av: nanna

jag tar gärna alla tips jag kan få om hur man motiverar hästen till arbete, har provat typ allt med min frieser, men hon är typ "likgiltig" för allt jag hittar på:/

2010-11-02 @ 18:58:34
URL: http://teamoveson.blogg.se/
Postat av: annie

lite tipps på hur man mjukgör en häst och bakbensaktiviteter.

Skulle gärna vilja ha lite tipps på övningar som gör att hästen jobbar med ryggen (:

2010-11-02 @ 20:02:28
Postat av: Alvina

Hur man mjukgör en häst! Min häst innan den kom tillmig gått i en dålig form i flera år, och fått massa spänningar. Och om någon annan sitter upp blir hon stel som en pinne. Behöpver verkligen få henne mjuk på ngot sätt. Skulle va kul med tipps på övningar :)

2010-11-02 @ 20:15:33
Postat av: Louise

Min häst blir lätt väldigt lång och ofokuserad, och jag blir lätt passiv i min ridning. Har kommit på några bra sätt för att motarbeta detta med många övergångar m.m. men en övning med detta vore jättebra för då kanske vi båda har lättare att koncentrera oss :)

2010-11-03 @ 10:11:21
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius

Kan du inte använda YT :)? Videofy me har så dryg reklam ^^

2010-11-03 @ 18:13:09
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0