Vad fan vill ni mig?!

Det här kunde ha varit en jättebra dag, med två fräscha hästar, men någon idiot har hackat min bilddagbok och min facebook. Där har den personen skrivit jäkligt elaka saker om min kompis Emelie. Väx upp för fan!

Veterinären har i alla fall "okejat" både Wanda och Astiz, båda är alltså helt friska! Då var det bara dags att sätta igång Astiz så att han också kan gå Div. I i höst! Det kommer bli ett heltidsjobb, därför får han också följa med till ERK när vi ska ha träningsläger för Mads i tre dagar. Däremot kommer han antagligen inte gå på träningarna, men eftersom att han är med behöver jag inte ställa av honom onödigt många dagar!

Jag hade tänkt skriva värsta långa inlägget, men nu är jag alldeles för uppretad för att orka. Än en gång, väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0