Today

Precis badat efter en heldag i stallet. Har hållt mig sysselsatt hela dagen med olika saker för att slippa tänka för mycket, det har fungerat bra fram tills nu när jag kom hem. Men det är bara att bita ihop och försöka att inte gråta förrän det är gjort liksom.

Hade i alla fall stallmöte idag, vi fikade och kom överens om vilka fodringar vi skulle ta i jul och över nyår. Jag tog tre kvällar och julaftons-morgon. Älskar att ge hästarna mat på kvällen och bara pyssla om dem lite extra :')

Tänkte berätta vilka bloggar jag läser och varför:

Dressyrmupparna för att det är den största hästbloggen i Sverige. De uppdaterar ofta (men har blivit sämre på sista tiden) och har oftast intressanta och roliga inlägg. Däremot tycker jag att de har förlorat gnistan litegrann. Saknar deras små elakheter och galna ärlighet. Mer av den tack!

Klara Hovstadius för att hon är min kompis. Vill veta vad som händer i hennes liv. Däremot finner jag inte bloggen speciellt intressant för tillfället :/

Ni får mer än gärna ge mig tips på bra hästbloggar!

Bilderna från gårdagens fotografering kommer antagligen imorgon när jag har fått de sista bilderna av Matilda. Internet började strula igår och vi missade varandra i stallet idag. Sånt som händer. Men måste säga grattis till en fin och felfri runda i 1 meter för henne och Terrano idag!

Min katt, Zenith <3


Kommentarer
Postat av: Qvadraten-Sofia

Kan rekommendera min egen blogg ;)

2010-12-05 @ 19:12:58
URL: http://sofiaochdolli.blogspot.com
Postat av: Klara Hovstadius

:)<3

Jag har inget roligt att skriva om :(

2010-12-05 @ 20:18:45
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja, vet väll inte om den är så jätte bra men det skadar ju inte att kika in! ;)

2010-12-05 @ 20:43:05
URL: http://ridroompaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tthelenius.blogg.se

2010-12-05 @ 21:24:05
Postat av: Anonym

En Wass Elitsatsning. Hon är min fd. instruktör. jag tycker att det är jätteskoj att följa henne och hur hennes häst liv utvecklas! Ett supertips!

2010-12-06 @ 18:30:01
Postat av: jessica andersson

www.jessiejump.blogg.se min blogg kanske är nåt att kolla in ? :)

2010-12-06 @ 19:48:59
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: Sofia Holmström

Jag tipsar om www.bondeliven.blogg.se och www.everythingbyme.blogg.se och www.qlaralinnea.blogg.se och www.tavlingsmuppen.blogg.se! Ja hitta qlaralinnea o tavlingsmuppen genom bondeliven o de e faktist intressanta bloggr ;p

2010-12-06 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0