Till er!

Igår hade jag besöksrekord på bloggen, utan att göra reklam för den någonstans. Kan nog bero på att Ingrid håller på att länka mig hela tiden. Vilket självklart är härligt! Men, nu när bloggen börjar få så pass många läsare tycker jag att det är lite underligt att ni inte kommenterar mer. Kom igen, jag är inte det minsta farlig. Och bloggen är ju mycket för eran skull! Sen är det ju ett plus att jag älskar att skriva ;)

Jag har några nya idéer för bloggen, men vill gärna höra vad ni tycker om dem först :D

  • Jag tänkte börja skriva en novell i flera delar som sedan kommer upp på bloggen. Är det av intresse? Jag vill bli författare när jag "blir stor" så det är ju ett sätt för mig att träna och få läsare på.
  • Jag ska börja med en ridövning/träningstips per vecka, så vad behöver ni hjälp med i ridningen?
  • Jag kommer börja skriva mer utförligt om dagens träningspass.
  • Fler hissar och dissar kommer läggas upp!
  • Veckans outfit fortsätter. MEN jag behöver få in fler bidrag. Det är inte så kul att ha en tävling med för få tävlande. Ingen prestige i att vinna då ju. Ditt bidrag skickar du in till [email protected]. I mejlet anger du din bloggadress (om du har någon) och det ska märkas med veckans outfit.
Verkar detta av intresse?

Nämen en bild på mig själv. Togs på Julafton förra året. Får göra en jämförelsebild i år!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har önskemål om övningar för att få en mer liksidig häst :) En annan grej som alltid är kul att läsa om är utrustning, så bomba med sånna inlägg! :)

2010-12-07 @ 14:17:51
URL: http://jcassel@bdb
Postat av: Louise

Vad kul! :D

Skulle du int börja äta nyttigare och träna och sådär? :) Hur går det med det? ^^

2010-12-07 @ 15:16:52
Postat av: Stina

sv; Självklart att jag kommer över då :D puss :*

2010-12-07 @ 15:33:31
URL: http://stintan.blogg.se/
Postat av: ina

träningstips är alltid kul! jag har själv massa funderingar ska bara komma på något lämpligt att fråga om haha :) Novellen låter roligt med!



2010-12-07 @ 17:26:31
URL: http://cavaliere.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag skulle vilja ha tips på massa stärkande galoppövningar, då min 6 åring (har bara varit riden i 1 ½ år)inte orkar riktigt, vilket resulterar i lång och stark häst som bara springer.

2010-12-07 @ 18:15:02
Postat av: Elin Samrell - Hästar och vardagen

Kan du inte ha fler tävlingar där priset är kanske en träning/fotografering för/av dig? :)

Och ja, lägg upp noveller :D Dem uppskattas mycket!

2010-12-07 @ 19:30:58
URL: http://blueebarry.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skulle gärna vilja ha lite övningar om hur man får en ganska stark häst att lugna sig.

Det verkar som Wanda och Diva e´ganska lika på det sättet! ;)

2010-12-07 @ 22:17:18
URL: http://sofiaochdolli.blogspot.com
Postat av: Saga

Jag vill ha sjuuukt många tips, speciellt om hur man rider hästen i form. Jag kan det rätt hyfsat, men jag vill ha ännu mer tips c:

2010-12-08 @ 16:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0