Svar på tal.



Du är inte den första som frågat, men svaret är enkelt. Det handlar om prioriteringar. Jag köper nästan aldrig "vanliga" kläder till mig själv utan alla pengar jag får får till hästarna. Mitt studiebidrag går direkt till stallhyran. Mina föräldrar köper hästarnas utrustning och de är av samma åsikt som jag är; det är bättre att köpe en lite dyrare grej än att behöva köpa flera billiga saker när de går sönder en efter en.

Sedan har jag en fråga till er, varför bryr ni er? Ni har väl inte med min ekonomi att göra? ;O

Kommentarer
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Det är väl just det du vill, vad är annars meningen med att ange prislappen på saker och ting...?

2010-12-10 @ 16:53:11
URL: http://donn.se/ridboken
Postat av: Louise

Linnea; därför att prislappen ofta är relevant! Jag är den som lätt blir lurad av att köpa billigare grejer, men i längden blir det ofta billigare om man köper dydrare saker med bättre kavlite... sedan om hon inte skrev det skulle folk säkert fråga ;)

2010-12-10 @ 17:02:52
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför vi bryr oss?

För du skryter hela tiden om pengar!

2010-12-10 @ 18:12:41
Postat av: Anonym

Det är väl aldrig fel att fråga:)?

2010-12-10 @ 21:48:14
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Louise: Jag delar samma åsikt. Min kommentar var ett svar på Matildas fråga till hennes läsare - "varför bryr ni er?".

2010-12-11 @ 19:16:53
URL: http://donn.se/ridboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0