Sugen

Hittade ett snyggt kandar på calevo.com. Det är av märket Passier och kostar cirka 5200 SEK.

Tänk er det med ett annat pannband. Nosgrimman är grymt snygg! Såg dessutom att prisen på OS München är sänkta, så ska ni köpa kandar från OS, passa på NU! Nu kostar det 4600 SEK, när jag köpte gick det på 8000 SEK. Allt beror på vad Euron har för värde...

 

 

Jag blev riktigt sugen på att köpa varsin grimma från OS till hästarna. Det vet ni nog från tidigare inlägg (:

Vad tycker ni? Är de värda 1200 SEK? Jag tycker att det känns lite väl dyrt för en grimma, men kanske värt att köpa ändå?


Kommentarer
Postat av: Cappelli

När ja köpte mitt kandar så kostade det ca 4000 kr... Detta är dock ca 8 år sedan. 3 hästar senare och det är i nyskick! Värt varenda krona! Såg här om veckan att det kostade typ 8000 nu!



Och nu är det prissänkt alltså! Nästan så folkt borde passa på!

Bara tränset kostar ju typ 5-6000 i Sverige!



Och datan va passier landsteg va snyggt!

Tyvärr behöver ja inget... :(



2010-12-30 @ 10:56:12
Postat av: Cappelli

Ps. En Grimma har jag varit jätte sugen på länge. Men de är för dyra. Tycker inte att de är värda sitt pris.

Grimma är lixom mer slitage på i transporten och boxen...



Tänk dig den i lack, så buffar eller luktar eller torkar hästen av sug mot typ hårt vägg... Förtär den direkt!

2010-12-30 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0