Stallinlägg

Just nu sitter jag i stallet och väntar på att ta in Wanda från hagen så att jag kan rida. Hon får bara vara ute en timme om dagen tills såret är läkt, för annars blir bandaget blött och det kommer in smuts och bakterier :/ Så då vill jag att hon verkligen ska få vara ute den timmen. Jag älskar att stallet har ett fritt internet att låna btw!

Idag ska jag göra en speciell serpentinövning som kommer ut på bloggen efter ridningen. Håll alltså utkik efter ett nytt, och sjukt bra, träningstips! Synd bara att jag inte kan rida mer än i skritt, vill så gärna rida "på riktigt" igen. Men det kommer... Jag kan säga att det var ren lycka igår att bara få sitta upp och skritta på mitt fantastiska sto <3

Nu ska jag göra i ordning Wanda, hörs senare! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0