sovmorgon <3

Jag har precis gått upp ur sängen och klätt på mig stallkläder. Vid elva ska jag äta lunch och sedan åker jag upp till stallet. Där ska jag först gå med Astiz, sedan ska jag packa in Wanda i sjukt mycket täcken för att åka till Segersta. Hon fick det varmaste Horseware-täcket igår. Ett vinrött Rambo 400 gram. Jättefint! Kommer en bild på det senare..

Jag hoppas verkligen att allting är bra med henne och att hon inte behöver behandlas, men det är lika bra att kolla upp henne medan Rob är i Sverige. Vill veta att jag rider på en fräsch häst när det är en 3-månaders träningsperiod som ligger framför en.

Haha, ikväll ska jag fixa diamantstall till mitt stall på stallet.se (a) Det kostar bara 300, och då slipper jag krångla med GM och SP när jag väl vill spela, för då finns det redan där. Vilket känns skönt, haha (a) Jag fyller snart arton, märks det? xD


Älsklingen <3


Kommentarer
Postat av: Cappelli

HWs tjockaste täcke är 550gr. Fast de är iof bara halv hals.

Kul blogg btw.

Ses på banorna i vår!

2010-12-02 @ 10:58:58
Postat av: Stina

Diamantstall`?

2010-12-02 @ 12:40:48
URL: http://stintan.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

säger samma som stina, diamantstall?? är de något nytt eller :o?

2010-12-02 @ 16:14:11
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Ebba

Haha älskade stallet.se förut!;D

2010-12-02 @ 16:30:21
URL: http://equestrianme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0