Om mig ;O

Tänkte skriva lite mer detaljerat om mig! Är säker på att många undrar vem jag är egentligen... Ska försöka rota fram lite bilder också ;)

Mitt namn är Myrrha Matilda Holmström och jag föddes den tredje Januari på BB i Uppsala. Jag bodde i Uppsala tills jag fyllde sju år, då flyttade hela familjen till Örsundsbro, som ligger mellan Uppsala och Enköping. Min familj består av mamma Jeanette, pappa Pontus och lillebror Elias (15 år). Jag har även en katt hemma som heter Zenith!

Jag är tjejen som gick från att vara en glad fjortis, till en platinablond sexgalning, till ett svarthårigt, deprimerat emo, till pandapoppare till där jag är idag (vet inte vad man ska kalla min nuvarande stil). Allt på två år. Fett coolt va?!

Jag med favorithästen på ridskolan, Barney. Jag var väl ungefär 9 år då ;O

 

Fjortis ;) Dock festklädd, så ingen sedvanlig urringning ;D

 

Blond, och blek. Har inte mixtrat med bilden xD På väg att bli fedt emo :(

 

Rosa/blont hår, haha!

Under den värsta tiden då jag inte sminkade mig, klev knappt upp ur sängen. Vackert (x Här började min deprimerande panda pop-period... Om du kollar noga på bilden så ser du att håret även var lila och blått, haha!

Under den perioden blev jag smalare och smalare - det enda bra med att vara deprimerad!

 

Jag mår bättre, klipper av mig håret och börjar bleka tillbaka det!

 

Och i somras var jag och Loi såhär *host*snygga*host*!

 

Depressionen tog jag mig ur för cirka ett år sedan, och den är bland det bästa som har hänt mig. Jag kan ta värre saker nu (som det här med Nadir) men utan att det får samma reaktion som minsta lilla skitgrej fick förut. Jag har helt enkelt blivit starkare. Och nu när jag är glad igen har jag blivit tjock :< Haha! Men i det stora hela mår jag bra. Riktigt bra faktiskt. Ibland blir jag bara arg på mig själv som förstör vissa saker. Typ vänskapen med en viss person. Om du läser det här (vilket jag inte tror) ska du veta att jag är ledsen över det.

 

Jag tror att mina vänner skulle beskriva mig som tjejen med sjuk humor och som inte har några gränser. Känns som att det stämmer in på mig, ni som känner mig vet exakt vad jag menar, höhö. Jag tvekar inte på att göra galna saker. Det enda jag tar avstånd från är sprit och knark. Jag dricker max ett par glas champagne, och det är jag stolt över :D Jag är extremt tävlingsinriktad och en kass förlorare, men inte i ridsporten, där kan jag ta motgångar. Men i tävlingar med klassen blir jag vild, så jag vinner oftast (det är lugnast så). Haha! Jag är rätt hyper och barnslig sometimes. Älskar att spela Mario och Guitar Hero. Mina favoritfilmer är allt från Hostel till Stolthet och fördom. Med andra ord ser jag allt.

 

Jag älskar mat, vilket inte är så kul nu när jag bantar. Dessutom är jag en riktig gottegris -.- Det enda jag inte äter är lax, sill, strömming och typ komage och liknande snusk. Annars är jag rätt enkel :D

 

Det här blev rätt flummigt, så har ni några frågor är det bara att slänga iväg en kommentar eller ett mejl (: Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Noomie

Ja, på det sättet är det ju bra att jag blivit utslängd! Jag har nu hittat en stallplats med utevistelse från 06.00-ca 21.00, och då har de två stora foderlådor fullproppade med hösilage ute, så de håller sig liksom sysselsatta och står aldrig utan mat. Så det är ju bra. Jag blir så jäkla trött på människor som tror att hästar är burdjur.. Man borde gå utbildning för att få ha häst tycker jag :P

2010-12-17 @ 14:01:47
URL: http://noomiiesundell.blogg.se/
Postat av: Loi

haha, jättesnygga var vi.. ^^

2010-12-17 @ 17:06:35
Postat av: Cappelli

Söt på "fjortis" bilden!

2010-12-17 @ 20:29:09
Postat av: Louise

jag är också ett riktigt matvrak! jag blir aldrig mätt - jättejobbigt! :O det är nog tur att är allergisk mot typ allt annars skulle jag rullat fram ;)

2010-12-18 @ 15:54:16
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Malin

Måste säga att din blogg är kul att läsa. Jag gillar att den inte bara handlar om hästarna utan även om mer privata saker.

You go girl!

2010-12-20 @ 10:57:10
Postat av: Desse

Vad kul och se en bild på Barney! Han var oxå en av mina favoriter när jag red där, visst hade dom en häst som hette balden med?

2010-12-20 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0