Gott nytt år..

Blä, jag hatar nyårsafton. Jag hatar människor som är fulla. Jag hatar att vara uppe sent. Jag hatar att behöva stressa i stallet. Jag hatar att jag inte har sovit något natten till idag så att jag har haft hjärtklappning och problem med andningen hela dagen. Jag hatar att jag inte hann rida Wanda. Ingen bra dag idag, men det kanske märks? Ledsen att jag lämpar över allt på er.

Ibland saknar jag att vara emo. Att vara sjukligt smal, med sjukligt blek hy och kolsvart hår. Jag var snygg då. Nu känner jag mig bara äcklig. Det ska bli ändring på det 2011. Och jag vet att ni inte läser min blogg för att läsa halvdeprimerande inlägg, men det är min blogg. Min dagbok, den enda som lyssnar. Typ..

Funderar på att ta ett kortare uppehåll med bloggandet, fram till den tredje Januari bara, då det är min artonde födelsedag.

Anyhow, Gott Nytt År! 2011 kommer bli bäst hittills!



Btw, lila är min favoritfärg <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Man får lov att skriva precis VAD MAN VILL i sin blogg :) Det är okej att spy av sig ibland. Och jag kan säga att jag också mer eller mindre hatar nyår. Har alltid känt ångest inför denna dag. Och dagen efter. Varför vet jag inte. Det känns bara så jobbigt. Så idag blir jag hemma - långt ifrån alla fyllon (även om jag iofs bor mitt i stan) och allt annat stök.



Hoppas att du kan sova bättre i natt så att du får en härlig dag med dina fina hästar i morgon.



Gott nytt år på dig!

2010-12-31 @ 22:29:45
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com
Postat av: Louise

håller med! känns som om nyår ska vara så fantstiskt och roligt men jag hade faktiskt hellre varit hemma och myst :P

fick inte panik först när du skrev upphåll med bloggandet, men några dagar klarar jag mig ;)

2011-01-01 @ 13:01:51
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: hannah

Gott nytt år! kram



läs min blogg. :)

2011-01-01 @ 23:58:44
URL: http://dressyristheshit.blogg.se/
Postat av: Moa

När jag hade häst hatade jag alla de jävla fyrverkerierna som skrämde upp de stackars krakarna. De kan ju liksom finnas en tids-limit då fyrverkerier är tillåtna och inte spridda över hela dan? (Och dessutom dagen efter då de som vart för fulla för att tända sina fyrverkerier kvällen innan vaknar till en aning).



Skit på dig Matilda! Du är mycket snyggare och trevligare nu. Så är det bara. Sjukligt smal och sjukligt blek låter inge vidare tycker jag. (Och din blogg är bra, läser den så ofta jag kan, hihi). KRAM!



Grattis i förskott! <3 (Och gott nytt år, happy 2011, förändringarnas år!)

2011-01-02 @ 13:21:53
URL: http://moaingridsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0