Behandlade

Idag åkte jag in till naprapaten och fick en behandling. Senare på dagen fick Wanda behandling av equiterapeuten. Lena kollade även på Astiz och hon tyckte att spavistelsen hade gett stora resultat! Hon lasrade gaffelbandet (som faktiskt är en sena) och vi kom fram till att hon ska komma ut till oss en dag i veckan för att hjälpa senan i läkningen (:Så idag blev båda hästarna och jag behandlade, skönt!

För övrigt så blir jag irriterad på vissa dumma och ogenomtänkta kommentarer, men idag när jag kollade in alla nya kommentarer blev jag rörd istället! Hur gulliga får ni vara egentligen? Jag blir verkligen jätteglad över alla fina ord. Tack <3

Nu ska jag spela wii. Vi hörs imorgon med intressantare inlägg!

Kommentarer
Postat av: nicklas

haha tyst med dig ;)

2010-12-28 @ 19:22:16
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postat av: Cappelli

Ja hängde inte med? Skrev du inte att astiz skada var utläkt? Varför lasrades han dagen efter att han kommit hem? Var han inte frisk?

Jag undrar bara..

2010-12-29 @ 17:15:15
Postat av: Matilda Holmström

I förebyggande syfte behandlas han med laser. Man kan väl inte vara nog försiktig? ;)

2010-12-29 @ 19:20:01
URL: http://youthdressage.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är jätte fin, hade du kunnat hjälpa oss att fixa våran blogg.(Headern alltså)

Skulle varit jätte snällt;)

2011-01-11 @ 13:25:06
URL: http://angagarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är jätte fin, hade du kunnat hjälpa oss att fixa våran blogg.(Headern alltså)

Skulle varit jätte snällt;)

2011-01-11 @ 13:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0