Andra tankar!

Haft en sjukt kul dag i stallet tillsammans med Matilda Hedlin och senare med Julia Giertta! Vad skulle jag göra utan mina vänner? Matilda var så snäll och fotade mysiga vinter-porträttbilder på mina kära hästar. De kommer upp senare, så fort hon har skickat dem till mig! Så skönt att bara få vara i stallet och inte behöva tänka på allt det jobbiga med Astiz. För jag har bestämt mig nu, han ska bli bra! Vi ska kämpa, och jag tror att han börjar förstå allvaret nu!

Fick en kommentar där Astiz spavistelse ifrågasattes, hon undrade varför han bara skulle vara där i två veckor då hästar hon visste var där i flera månader. Men Astiz ska självklart in på en massa återbesök, de två veckorna är bara som en kick off utav en lång behandlingsperiod. Men eftersom att det kostar 5000 KR i veckan har vi inte råd att lämna honom där i flera månader. Så nu vet ni det! Håll utkik efter bilderna nu, gott folk. Ni vill inte missa dem :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kändes bara som en kort period, då jag missfortod och trodde att han skulle få två veckor där och skulle han inte bli bättre efter det så skulle det va kört.

Men jag förstår nu att nibörjar så och kommer fortsätta kämpa till han är frisk bra och tillbaka som tävlingshäst!

My bad!

Kämpa på!

Stötte kramar!

2010-12-04 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0