Svar på tal!

Den här bloggen har jag för att skriva om mitt liv, ingen annans! Så om det jag skriver inte passar er, ge fan i att läsa då?! Just nu är jag så otroligt uppretad, det är helt galet. Visst, man ska inte ta åt sig om kommentarer, och det gör jag inte, men däremot tar jag åt mig av skitsnack som sker bakom min rygg om mig. Get a life!

Därför lägger jag ut en fetdiss om falska människor. Ni är inte värda ett skit i mina ögon. Om jag tycker att du är falsk, förvänta dig inte att jag ska prata med dig eller ens bevärdiga dig med en blick.

Inlägg om gårdagens tävling kommer upp senare när jag har lugnat ned mig lite..

Kommentarer
Postat av: Katie

DISS för otrevliga kommentarer! Folk kan vara så hemska :-((

Kram Katie

2010-08-14 @ 17:48:49
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0