Dålig uppdatering :<

Jag vet, jag har uppdaterat kasst på sistone, förlåt! Jag har gått en vecka i skolan nu, och på den veckan har jag hunnit med att bli sjuk, fota SM, skriva uppsats, stanna hemma på grund av förkylningen samt redigerat massa bilder från SM. Och då har jag ju inte ens nämnt ridningen och den vanliga skötseln av hästarna. Med andra ord så har jag fullt upp just nu, men jag uppdaterar så gott jag kan, ni ska veta att jag verkligen försöker sköta bloggen på ett bra och seriöst sätt.

Lördag är det dags att tävla igen! MSV C:2 för både Wanda och Astiz, och MSV B:4 för Wanda. med tanke på att jag ska rida två hästar i första klassen blir det en sjukt tidig morgon som kommer följas av en lång dag. Jag kommer gå upp halv fem på morgonen (!!!) för att hinna knoppa båda och kunna vara på Lurbo klockan sju. Helt galet ju! Astiz startar först, klockan åtta, och Wanda startar som näst sist i första klassen. I lagklassen går jag och Wanda ut som nummer tre i Segerstas lag. Det ska bli sjukt kul!

måndag kommer jag vara ledig från skolan för då kommer Rob till Segersta. Rob är veterinär och det är han som har tagit tillbaka Astiz från den hemska viloperioden. Astiz ska på återbesök då och röntga om hovarna och hovbenen. Ni får hålla tummarna för att han ska vara fräsch! Men det borde inte vara några större problem med honom nu. Han har aldrig känts såhär underbar och fin! Både hanteringsmässigt och ridmässigt!

Sedan måste jag boka tid för en sitsanalys, för min sits har blivit så dålig den här sommaren eftersom att jag inte har haft tränare... Hoppas få hjälp av eckart Meyners, aka sitsgurun, när han kommer för att hjälpa oss qvadrater. Åh, vad jag älskar hösten! Det är så mycket som händer då :D


Avslutar med en bild på Louise Lindström och Aristokrat Pan, mest för att inlägget såg så tomt ut utan en bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0