Dålig update...

Jag vet att jag har uppdaterat dåligt, men jag har inte haft tid eller varit hemma. Men nu kommer lite bilder ifrån sommardressyren på Ericsberg, blev dock inga foton från själva SM klassen eftersom att folket jag kände startade i Prix St: Georgen som gick innan. Men, det är duktiga ryttare ändå! Segersta hade väldigt många ryttare med i tävlingarna, och nästa år vill jag vara med i SM laget!


Amanda Eklund - Germanicus. Sällskapet Segersta Sportryttare. Tvåa i Svår B:1!


Renée Ribring - Reier. Världens gulligaste lilla Leo!


Sigrid Bergåkra - Chesterfield. Sällskapet Segersta Sportryttare. Sigrid startade två hästar i denna klass och lyckades med bedriften att få exakt samma poäng och procent!
Sigrid Bergåkra igen, här på Primavera.


Ludvig Michaelsson - Vincent af Sungård. Sällskapet Segersta Sportryttare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0