Dagens outfit :D



Kandar från Otto Schumacher
Sadel från Jaguar
Sadelgjord från Gibaud. Specialanpassad för hästar med sadeltvång
Schabrak från Schockemöhle
Benlindor från Mias
Boots från något märke jag inte minns (x
Sadelpadd från Mattes EA

Jag har på mig: Stövlar från Petrie (Petrie Anky), byxor från Pikeur, Qvadratentröja, och hjälm ;) SAMT UNDERKLÄDER :D


Sadeln är en Bates Innova
Sadelgjord från Bates
Kandar från Otto Schumacher
Schabrak från Anky
Benlindor från Mias
Boots från något random märke ^^

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kan inte du tipsa om några bra ridstövlar som ändå inte är så dyra ?? ;)

2010-08-05 @ 23:57:52
Postat av: Ankie

Äntligen en rolig dressyrblogg att följa! Funkar sadeltvångsgjorden bra?



MVH Ankie

2010-08-06 @ 07:28:34
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

Jennie: du kan ju alltid kolla i cavallos och petries kataloger eller prata med deras återförsäljare. Min är ett par Petrie Anky och kostade ca. 10.000 kr, men de har ju stövlar i alla prisklasser (:



Ankie: Vad roligt att du gillar bloggen! Gjorden fungerar väldigt bra och jag är glad över att jag köpte den. Visserligen är Astiz inte en häst med sadeltvång, men han blir väldigt grinig vid sadling, gjorden trycker ju inte på samma sätt, så han blir inte arg längre ;)

2010-08-06 @ 09:24:26
URL: http://youthdressage.blogg.se/
Postat av: Ankie

Slog upp den på nätet, den är ju inte vacker. Finns den bara i grått? Min tränare har en sån hon tkte jag skulle prova den men det tappade jag bort när jag var där sist. Vet inte om min har ngt problem m gjorden för mest reagerar hon när jag lägger på sadeln, inte när jag drar gjorden men det tål att tänkas på!



Ses på Aros!

mvh Ankie

2010-08-07 @ 14:05:08
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

Sv. Det gråa syns ju inte ;)



ha det bra!

2010-08-07 @ 20:30:20
URL: http://youthdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0