Bilder från stubbåkern (:


Wanda har nog inte varit på stubbåkrar så ofta, för hon blir väldigt het och osäker.. Men det är bara att jobba på :D


Frida tycker att Wanda har biffat på sig, och jag är nog beredd att hålla med (:


Galoppträning!


Astiz var sjukt fin, trots regnet. Jag gillar verkligen den här bilden. Förresten var det en kvinna som gick förbi som blev helt tagen av Astiz. Hon sade att jag hade en otroligt fin, vacker och underbar häst! Och så undrade hon om han var hingst eller valack ;) Alltid kul att få såna kommentarer :D


Lite busig får man vara också ;) Han blev sååå rädd för något vid sidan av där (x


Jag måste däremot bättra på min sits avsevärt! Jag förstör för mina fina hästar ju :<


Kommentarer
Postat av: EQUILINE ~

Älskar din mörka häst, så fin!

2010-08-22 @ 22:19:18
URL: http://equiline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja med händerna, tummen som högsta punkt!

2010-08-24 @ 15:55:43
Postat av: Sofia

Sjukt fina hästar! :D

2010-08-26 @ 09:43:21
URL: http://soffzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina hästar!! :D

2010-08-28 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0